Welk deel/delen van Hoofddorp heeft (over)last van de vliegtuigen die opstijgen en landen op Schiphol?

In welke delen van Hoofddorp hebben last van het geluid van vliegtuigen en in welke delen heb je hier (vrijwel) geen last van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
4.9K

Antwoorden (2)

Een vriend van mij woont in de wijk Toolenburg, daar komen regelmatig vliegtuigen over. Hij heeft er zelf geen last meer van maar wanneer ik daar ben, hoor ik elk vliegtuig over komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral de oostkant van hoofddorp.
Vanwege de geluidscontouren van Schiphol kan Hoofddorp niet naar het oosten uitbreiden

Toegevoegd na 1 minuut:
Sinds de polderbaan ook de noordkant las ik net, bron toegevoegd

Toegevoegd na 4 minuten:
Als laatste bron geef ik een link naar de RIVM waar je op postcode en huisnummer een indicatie kan krijgen van de geluidskwaliteit